Qans Destek Sistemi

Qans donanım desteği; temel ayarlar, yükleme, montaj ve bağlantı konularında telefon desteği sağlar. 

Ek yazılım desteği, donanım konfigürasyonunuz yazılım için minimum sistem gereksinimlerini karşılıyorsa yükleme, başlatma ve yeniden yükleme (veri kurtarmayı kapsamaz) konularında telefon desteği sağlar. 

iPad

Sitemiz ile ilgili olarak hızlı ve kaliteli desteği buradan alabilirsiniz.

Cihazınız kilitlendiğinde DFU (Cihaz Ürün Yazılımı Güncellemesi) moduna geçirerek düzeltebilirsiniz. İPad’i DFU moduna getirdikten sonra iTunes’u geri yüklemek için yardım alabilirsiniz. Bu tekniği uygularken verileriniz silineceği için son seçeneğiniz olarak düşünün.

iPad’inizi DFU moduna geçirmek için Güç ve Ana Ekran düğmesini aynı anda 5 saniye basılı tutun. Cihazınızı sisteme bağlayın ve şu adımları izleyin:

  • Her iki düğmeyi de on saniye daha basılı tutun.
  • Ana Ekran düğmesini basılı tutarken Güç düğmesini bırakın.
  • iPad’iniz DFU moduna girene kadar en az 15 saniye bekleyin.

İPad’de ağ ile ilgili bir sorunla karşılaşılan zamanlar vardır. Örneğin, kablosuz ağa bağlanamıyorsanız veya mesaj gönderip alamıyorsanız sorunu ağ ayarlarını sıfırlayarak çözebilirsiniz. Ağla ilgili olduğunu düşündüğünü sorunlarını çözmek için cihazınızdaki ağ ayarlarını sıfırlayın ve yeniden başlatın.

Cihazınızın Ayarlar / Genel bölümüne gidin ve “Sıfırla” bölümünün altında “Ağ ayarlarını sıfırla” seçeneğine dokunun. Cihazınızı yeniden başlatma seçiminizi onaylayın. Ayrıca, sık sık Apple iPad sorunları yaşıyorsanız cihazınızdaki tüm ayarları sıfırlamayı da seçebilirsiniz.

 

İPad’iniz donduysa veya yanıt vermiyorsa, yeniden başlatarak bu sorunu çözebilirsiniz. Yöntem, cihazınızın güç döngüsünü manuel olarak bozduğundan “donanımdan sıfırlama” olarak da bilinir. Bu tekniği, cihazınızın fişini manuel olarak çekiyor gibi düşünebilirsiniz.

Bunu işlem için, Home ve Güç (uyandırma / uyku) düğmesine aynı anda uzun süre basın. İdeal olarak, 10-15 saniye sonra cihazınızın ekranı kararır ve yeniden başlatılır. Ekranda Apple logosu göründüğünde düğmeleri bırakın. Cihazınızı zorla yeniden başlatarak, çeşitli iPad sorunlarını çözebilirsiniz.

iPadiniz şarj olmuyor ise öncelikle güç kablonuzu ve adaptörünüzün çalıştığından emin olmak için mevcut aksesuarlarınızı başka bir cihazda test edin.

Aksesuarlarınız çalışıyor ise iPadinizi şarja taktıktan sonra şarj aldığını belirten simge çıkıyorsa bekleyin. Bu durumda acele etmeyin. Açılması vakit alabilir.

Bunların denediniz ve başaramadınız ise sorununuz donanımsal olabilir.

Öncelikle modeminizi tekrar kontrol edin ce iPadinizi modeminize mümkün olduğu kadar yakının tutarak wifi taraması başlatın.

Yakında görüyorsa ise Ağ ayarlarını sıfırlayarak tekrar deneyin.

zerogle