Qans Destek Sistemi

Qans donanım desteği; temel ayarlar, yükleme, montaj ve bağlantı konularında telefon desteği sağlar. 

Ek yazılım desteği, donanım konfigürasyonunuz yazılım için minimum sistem gereksinimlerini karşılıyorsa yükleme, başlatma ve yeniden yükleme (veri kurtarmayı kapsamaz) konularında telefon desteği sağlar. 

iPhone

Sitemiz ile ilgili olarak hızlı ve kaliteli desteği buradan alabilirsiniz.

iPhone'unuzu kapatmak istediðinizde artık tuþa basılı tutmak zorunda değilsiniz. Ayarlar/Genel menüsününde sistemi kapat seçeneğiyle cihazınızı kapatmanız mümkün :)

iPhoneumdan ses gelmiyor,sesiniz karşı tarafa gitmiyor ve hoparlör butonunuz aktif değilse üzgünüzkü sorununuz donanımsal. bize getirmeden önce tavsiyemiz ydeğinizi almak ve cihazınız güncel değil ise Ayarlar/Genel/Yazılım Güncelleme menüsünden güncelleme yapmanız.

Arka kameranız resim çekerken titriyor veya odaklama yapmıyor ise yetkisiz müdahalelere izin vermeyin. Bu konuda uzman olduğumuz emin olabilirsiniz.

Cihazınız sim kartınız görmüyor ise; cihazınızı yeniden başlatın sorun devam eder ise sim kartınızı emin olduğunuz başka bir iPhoneda deneyin. Sim kartınız çalışır durumda ise MUTLAKA yedeğini alarak telefonunuzu güncelleyin. Sorununuz devam ederse yardıma hazırız.

Öncelikle wifi butonunun aktif olduğunu kontrol edin. Wifiyi etkinleştirdikten sonra modeme yaklaşıp cihazınızın mevcut Wifi ağına bağlanmaya çalışın. Bağlandınız ama uzaklaşınca bağlantınız kopuyor veya wifi butonunuz aktif değilse ziyaretimizi bekleriz...

Wifi butonun aktif olmasına ve kullandığınız uygulama için konum bilgisine izin verdiğinizden emin olmalısınız.İzinleri Ayarlar/Gizlilik/Konum Servislerinden yönetebilirsiniz...

iCloud şifreniz unutulduğu takdirde cihaz kullanılmaz hale gelir cihazı sıfırlasanız bile cihazınız açıldığında tekrardan unuttuğunuz şifreyi soracaktır ve yine açılmayacak ve kullanılmayacaktır.Tek yapmanız gereken cihazınıza ait fatura ile birlikte Apple Müşteri Hizmetlerini aramak olacaktır.LÜTFEN ÜCRET KARŞILIĞINDA HİÇBİRYERDEN HİZMET ALMAYIN...

iPhone'dan Ayarlar bölümüne girin.Daha sonra “Hücresel” seçeneğine tıklayın.Açılan ekrandan “Hücresel veri seçenekleri” düğmesine tıklayın.Açılan sayfadan “Ses ve Veri” başlığı altına girdikten sonra “LTE”(4G) seçeneğini işaretleyin.

Bataryanız birden bire hızlı bitmeye başladıysa bu durumda pil tüketen uygulamaları kontrol etmeniz gerekiyor. Bunun için Ayarlar> Pil bölümüne gidin. Çok fazla kullanmadığınız bir uygulamanın pili sömürdüğünü fark ederseniz . Ayarlar> Genel> Arka Plan Uygulama Yenileme bölümüne gidip o uygulamanın arka planda çalışmasını engelleyin.

Aygıtınızı aşırı ortam sıcaklıklarından koruyun.Pil ömrünü uzatmak için ekranın parlaklığını azaltın veya Otomatik Parlaklık ayarını açın.Pil ömrünü artırmak için, uygulamaların arka planda yenilenmesine imkan veren özelliği kapatabilirsiniz. Ayarlar > Genel > Arka Planda Uygulama Yenile’ye gidin ve düğmeyi Kapalı konuma getirin. Mail uygulaması için Arka Plan Etkinliği mesajı varsa, verilerin manuel olarak alınmasını seçebilir veya verilerin alınması için geçerli zaman aralığını artırabilirsiniz. Ayarlar > Mail, Kişiler, Takvimler > Yeni Verileri Al bölümüne gidin ve seçiminizi yapın.Konum Servisleri’ni kapatarak pil ömrünü optimize edebilirsiniz. Ayarlar > Gizlilik > Konum Servisleri’nden bu özelliği kapatın.Bluetooth kullanmadığınız kapatın.WiFi kullanmadığınızda kapatın.Kullanmadığınız uygulamaları silin.

Öncelikle iTunes programınıbilgisayarınıza yükleyin. Orjinal kablonuzla birlikte telefonunuzu cihaza bağladıktan sonra iTunes programı otomatik açılacaktır. ŞİMDİ YEDEKLE demeden önce BU BİLGİSAYAR seçeneğini işaretlemeyi unutmayın butona bastığınızda yedekleme başlayacaktır. Aktarmak için ise aktarılacak cihazınızın sürümünü ve kapasitesini mutlaka kontrol edin. Yeni sürüme sahip cihazınızı eski bir sürüme güncelleyemezsiniz.Mesela ios13 için yedeklediğiniz bilgileri 13.1'e kuramazsınız.

Öncelikle telefonunuzu destekleyen aksesuarları kullandığınıza emin olun. Sorunun tespiti için başka kablo ve adaptör kullanarak test yapın.

3 çeşit sıkıntı yaşayabilirsiniz; bluetooth açılmıyor, bluetooth açılıyor fakat aygıtlarımı görmüyor ve aygıtlarım görünmesine rağmen bağlanamıyor.

bluetooth açılmıyor sıkıntısında yine wi-fi gibi doğruca müşteri hizmetlerini arayın.

aygıtlarınızın görünmediği ya da görünmesine rağmen bağlanmadığı durumlarda öncelikle kullanmaya çalıştığınız aygıtın iphone tarafından bluetooth konusunda desteklendiğinden emin olun (örneğin başka akıllı telefonları bluetooth altında göremezsiniz iphonelarda) daha sonra telefonunuzu ve aygıtlarınızı kapatıp açın. sorun devam ediyorsa aygıtlarınızı farklı telefonlarla deneyin. eğer başka cihazlarda sorun yok ise son çare adımlarını deneyin sorun büyük ihtimalle çözülecektir.

zerogle